Popraw swoje samopoczucie i zyskaj do kilku godzin więcej czasu dla siebie w każdym tygodniu dzięki wsparciu Kreatywnej Wirtualnej Asystentki

Wspieram
w codziennej pracy

  • korekta i redakcja tekstów
  • pomoc w przygotowaniu referatów/ prezentacji
  • redagowanie sprawozdań na podstawie podanych informacji/ research
  • coldmailing i redagowanie maili w języku polskim i angielskim
  • obsługa WordPressa (publikowanie wpisów na blogu, aktualizacja wtyczek, aktualizacja informacji na podstronach)
  • przygotowanie landingpage
  • proste tłumaczenia tekstów użytkowych z języka angielskiego na polski i z polskiego na angielski
  • wyszukiwanie informacji ze źródeł w języku angielskim
  • wsparcie w administrowaniu grupy na Facebooku
  • wsparcie w prowadzeniu fanpage’a i konta na Instagramie

Zadania z tej grupy (poza stworzeniem landingpage) rozliczane są według roboczogodzin (rbh). 
Pakiety cenowe są dostępne poniżej.

Koszt landingpage ustalam po zapoznaniu się z zakresem działań i oszacowaniu czasu pracy.

Piszę
dla Ciebie

 

  • artykuły prasowe
  • opisy produktów na stronę/ do sklepu
  • wpisy tematyczne na firmowego bloga
  • tytuły artykułów
  • nazwy produktów
  • pomoc w redagowaniu newslettera
  • przygotowanie konspektu w oparciu o podane źródła
  • pomoc w redagowaniu pdfów i e-booków
  • redagowanie przypisów do artykułu
  • wykonanie wywiadu online
  • tworzenie transkrypcji
  • redagowanie tekstu na landingpage
  • recenzje
  • wsparcie w opisaniu metodologii
  • SOCIAL MEDIA: tworzenie postów według określonego stylu
  • nie prowadzę tzw. szeptanki

Teksty rozliczane są według stawki za 1000 znaków ze spacjami po zapoznaniu się z zakresem działań.

Hasła, nazwy, tytuły wyceniane są indywidualnie.

Zobacz CENNIK OGÓLNY.

Powyższa lista jest otwarta – chętnie rozwinę ją wraz z Tobą.

Nasze przygotowanie do współpracy:

  1. OKREŚLAMY ZAKRES WSPÓŁPRACY – na początku podpisujemy umowę o zachowaniu poufności, następnie omawiamy, jakie zadania mam dla Ciebie zrealizować i w jakim terminie. Na tej podstawie tworzę harmonogram, który będzie naszym załącznikiem do umowy.
  2. PODPISUJEMY UMOWĘ – drugim krokiem – dla obustronnego komfortu pracy  – jest przygotowanie i podpisanie umowy. Mam swój wzór, który wysyłam uzupełniony w 2 dni od naszej rozmowy. Szczegółowo wpiszemy w niego nasze warunki współpracy, harmonogram działań, terminy płatności, itd.
  3. DZIAŁAM – wykonuję kolejne zadania, przesyłam je Tobie. Po akceptacji przechodzę do kolejnych itd.
  4. FINAŁ – wystawiam faktury bez VAT-u.

Czerp więcej korzyści ze swojego wspaniałego biznesu i oddeleguj część zadań.

Zapoznaj się z pakietami, wybierz odpowiedni dla siebie i kliknij poniżej:
Koszt 1 roboczogodziny to 68 zł brutto.

Wybierz jeden z atrakcyjnych pakietów – im więcej godzin wybierzesz, tym tańsza będzie roboczogodzina: